fala1 fala2 fala3 fala4

AeroBox
to połączenie boksu, kickboxingu oraz aerobiku. Kopnięcia i uderzenia, połączone w nieskomplikowany układ doskonale kształtują ciało, wpływają na wzrost wytrzymałości, kondycji oraz poprawę sylwetki. Idealny sposób na rozładowanie energii.


Aktywny Senior
to zajęcia prozdrowotne dla osób starszych (za równo kobiet jak i mężczyzn). Zajęcia odbywają się przy spokojnej muzyce i są połączeniem ćwiczeń wzmacniających, rehabilitacyjnych oraz prostych układów tanecznych o niskiej intensywności. Celem zajęć jest profilaktyka chorób wieku dojrzałego, poprawa ogólnego samopoczucia jak i świetna zabawa.


Body Step
intensywne zajęcia na platformie będące połączeniem zalet klasycznego treningu aerobowego i wzmacniającego z treningiem funkcjonalnym. Zajęcia zbudowane na zasadzie interwału są niezwykle skuteczną drogą do wzmocnienia, wyszczuplenia i wyrzeźbienia całego ciała- wpływając również na siłę, kondycję i wytrzymałość organizmu.


Body Shape
trening, którego celem jest podniesienie wydolności układu krążeniowo-oddechowego i pobudzenie rezerw tłuszczowych w organizmie. Łączy trening cardio z ćwiczeniami wzmacniającymi (z wykorzystaniem przyrządów) oraz rozciąganiem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń dla pięknej sylwetki i sprężystego ciała


Brzuch Uda Pośladki (BUP)
Celem zajęć jest wzmocnienie i wymodelowanie dolnych partii mięśniowych: brzucha, ud oraz pośladków. Intensywna zajęcia, które są połączeniem treningu cardio oraz ćwiczeń kształtujących mięśnie.


Fatburner Interval
to intensywna forma ćwiczeń, podczas której spalamy tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając główne partie mięśniowe. Podczas treningu interwałowego ćwiczenia aerobowe przeplatane są cyklicznie ćwiczeniami wzmacniającymi - ramiona, nogi, pośladki, grzbiet oraz brzuch. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia interwałowe poleca się osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach, dzięki którym intensywnie spala się tkankę tłuszczową. Interwał to jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów.


FitBall
są to zajęcia wzmacniające i mobilizujące mięśnie całego ciała. Podczas treningu używamy dużej gumowej piłki. Kulisty kształt wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzeba utrzymania równowagi podczas wysiłku. To forma ruchu dla każdego, zwłaszcza dla tych, którzy nie mogą brać udziału w klasycznych zajęciach z uwagi na problemy z kręgosłupem, stawami.


Fit&Flexi
To trening rzeźbiąco-rozciągajacych. Składa się z dwóch części: 30 minut ćwiczeń wzmacniających wszystkie partie ciała oraz 30 minut stretchingu (rozciągania), które ma na celu uelastycznienie naszego ciała i poprawę ruchomości w stawach.


FitYoga
To ćwiczenia, mające na celu połączenie ciała, umysłu, świadomości oraz duszy w jedną całość, co w efekcie prowadzi do poznania natury własnej i świata. To zajęcia dla każdego, kto chce wzmocnić swoją kondycję fizyczną, mieć więcej energii i jednocześnie czuć się bardziej skoncentrowanym i spokojnym. Czynią ciało elastycznym i silnym. Działają odstresowuja1co i relaksująco. Kształtują zgrabną sylwetkę, rozwijają gibkość, siłę i wytrzymałość, rozbudzają i podnoszą naszą witalność, oczyszczają i uzdrawiają ciało, odstresowują i poprawiają samopoczucie. Efektywny i wszechstronny trening zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

 

Jump Fit
Fitness na trampolinach to nowoczesna i rewolucyjna metoda, którą musisz wypróbować! Skaczemy, spalamy, śmiejemy się i ćwiczymy w rytmie energicznej muzyki. Trampoliny pomagają wygrać z grawitacją i poprawić kondycję ciała, a niezastąpione instruktorki zmobilizują do ćwiczeń nawet najbardziej opornych leni. Podczas ćwiczeń angażujemy większość mięśni, dzięki czemu nasze ciało będzie zgrabniejsze i jędrniejsze. to nie tylko trening, ale również doskonała zabawa!


JustDance
to całkowicie nowy program fitness składający się z 12 krótkich ( 3-4 minutowych układów do największych przebojów tanecznych. Proste, ale pełne ekspresji zajęcia taneczne, dzięki którym staniesz się gwiazdą parkietu. Układy składają się z kilku prosty sekwencji dopasowanych do charakteru i tekstu danego utworu. Zajęcia o zmiennej intensywności, które pozwalają spalić ok. 500 kalorii. Doskonała zabawa, trening i ekspresja.
  


Płaski Brzuch
zajęcia przeznaczone dla osób, którym zależy na wysmukleniu okolic brzucha i talii. Pierwsza cześć zajęć to rozgrzewka 15-20 minut, a druga to specjalistyczny zestaw ćwiczeń mający na celu wymodelowanie mięśni brzucha. Regularny trening gwarantuje zmniejszenie obwodu w talii.


Power Pump
to trening wytrzymałościowo- siłowy z użyciem sztangi. Każdy z uczestników może dostosować obciążenie do swoich możliwości- od 1-19 kg. Ćwiczenia są tak dobrane, aby podczas zajęć wzmocnić i wyrzeźbić główne partie mięśniowe. Jest to trening kompleksowy, ogólnorozwojowy, skierowany do osób, które chcą wyrzeźbić ciało bez przyrostu masy mięśniowej.


 

Step
Zajęcia choreograficzne prowadzone na platformie STEP. Poprzez naukę choreografii na stepie poprawiamy koordynację i pamięć ruchowa, wzmacniamy mięśnie nóg i pośladków oraz spalamy tkankę tłuszczową. Zajęcia są prowadzone na dwóch poziomach- początkującym i zaawansowanym.
  


TRX
TRX to system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm. TRX pozwala w bezpieczny sposób wykonywać setki różnorodnych treningów, dzięki którym poprawimy swoja siłę, wytrzymałość, mobilność, równowagę. Dzięki temu pracujemy jednocześnie nad mięśniami globalnymi, a także tymi które są niewidoczne dla oka ludzkiego – mięśniami lokalnymi, zapobiegamy urazom oraz chronimy nasz kręgosłup. Podczas treningu TRX dzięki szybkiej i łatwej zmianie kąta nachylenia ciała względem podłoża możemy ułatwić dane ćwiczenie lub postawić przed sobą większe wyzwanie i ćwiczyć inne partie mięśni.


Trening Funkcjonalny
w odróżnieniu od tradycyjnych ćwiczeń, skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. Dzięki temu angażujemy do pracy całe ciało, a trening jest jeszcze bardziej intensywny. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności i pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej. Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie, poprawia gibkość i koordynację. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi. Bardzo ważną zaletą tej formy ćwiczeń jest również wzmacnianie często zaniedbywanych przez nas mięśni głębokich. Mięśnie te odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i zapobiegają występowaniu bólów kręgosłupa. Jest to szczególnie ważne w przypadku osób, które prowadzą na co dzień siedzący tryb życia. Ich gorset mięśniowy jest często słaby, przez co często dotykają ich bóle szczególnie dolnej części kręgosłupa.


Trening Obwodowy
Szybkie i intensywne zajęcia, które mają na celu spalić tkankę tłuszczową, wzmocnić i wysmuklić ciało oraz zwiększyć wydolność układu sercowo - naczyniowego. Zajęcia mają charakter ogólnorozwojowy, a efekt przynosi wzmożona akcja serca, która nie występuje podczas standardowego treningu na siłowni ze względu na tempo wykonywanych ćwiczeń. Na każdym treningu ćwiczymy wszystkie grupy mięśniowe, co nie pozwala się nudzić, a ciało dostaje coraz to nowe bodźce do rozwoju. W zależności od indywidualnych potrzeb ćwiczenia i obciążenia mogą być dowolnie modyfikowane. Trening obwodowy polecany jest zarówno dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią, jak i dla tych, którzy po dłuższej przerwie pragną wrócić do formy.


Zdrowy Kręgosłup
To profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha i okołokręgosłupowe. Efektem ćwiczeń jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. Jeżeli pracujesz wyłącznie w pozycji siedzącej, to te zajęcia są przeznaczone właśnie dla Ciebie! Jeśli nie masz na co dzień możliwości dbania o swój kręgosłup czy prawidłową pozycję to zapraszamy na tę formę ćwiczeń. Odpowiednio ułożony program pomoże zapobiec wadom postawy i bólom stawów oraz zlikwiduje napięcie mięśni.



Facebook Slider